Viva la France!



Så var resan bokat! Känns skönt att ha något att se fram emot i sommar, tyvärr kantas inte dagarna av allt för glamorösa händelser för tillfället & en morot som en vecka i la france lockar. Liten fick inte resa med oss - behöver jag ens tillägga att det inte var vårt beslut? - Jätte tråkigt verkligen, det hade varit underbart om vi kunde resa hela familjen! Förhoppningsvis får vi möjlighet att resa senare, kanske då med en lillesyster eller lillebror?
Imorgon är det Liten måndag, vi älskar dessa måndagar! Det är så underbart att hämta solstrålen på förskolan hon blir så glad!♥



Imorgon ska jag ägna dagen åt att sitta hos frisören och hoppas på att återfå min blonda hårfärg! Det ska bli kul att se vad Liten säger när både P & jag ändrat hårfärg under veckan! Från och med imorgon komme hela familjen att "matcha" varandra...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0