Sökes: sömn



Normalt vaknar jag väldigt lätt, Liten behöver bara andas en aning tyngre än vanligt, och jag vaknar med spettsade öron på noll sekunder! Då ligger både badrum och kök mellan Litens rum och vårt och man tycker ju att varken en suck eller rörelse ens borde kunna höras gnom väggarna. Efter att jag blev gravid vaknar jag ännu lättare och tidigt! Bebisen brukar väcka mig strax innan kl 6 varje morgon och sedan har jag jätte svårt att somna om...Bebisen's dygnsrytm har rättat sig efter P's väckarklocka! Första alarmet brukar ringa omkring 5.45 men att varje dag vakna så tidigt utan att kunna somna om börjar bli en aning drygt...så snälla sov lilla bebis!

Imorgon är det ÄNTLIGEN Liten måndag, och jag kan knappt vänta tills lilla prinsessan kommer hem igen! Vi saknar dig så otroligt mycket lilla hjärtat!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0