Lilla fina bebis!



Idag var vi på det så efterlängtade 3D/4D ultraljudet! Liten var med och hon var väldigt förtjust över att få se bebisen! Hon kunde peka ut ögon, öron, näsa & mun på bilderna på sitt lillasyskon! Det var helt fantastiskt att se vår lilla bebis ligga & knöla runt där inne i magen, den sparkade & fäktade med armarna. När jag låg där & tittade på vårt mirakel försökte jag hålla tillbaka tårarna men en liten rackare slet sig & suddade för en stund bilden av det fina vi har skapat!




Jag har tittat på bilderna & inspelningarna om & om igen, tänk att det är vårt fina lilla barn!



Barnmorskan tyckte att bebisen både var lik P & Liten & att Liten var lik mig, haha det måste väl innebära att jag & P är lika! Det skulle vara så roligt om Liten & syskonet liknar varandra!



Könet fick förbli hemligt, barnmorskan tittade efter men stängde av skärmen så att vi inte såg. Hennes gissning skrev hon ner på en lapp som vi lade i ett förslutet kuvert, så vi får se sen om hon gissade rätt eller inte! 



Fina lilla älskade bebis! Det var underbart att höra ditt hjärta slå, jag kommer aldrig glömma ljudet av liv!



Kommentarer
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-05-04 @ 09:46:08
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack! Jag kikade in på din, jag gillar ditt sätt att skriva, befriande att inte bara läsa "gulligull" som n blogg innehåller en hel del av!:p

2011-05-04 @ 09:50:34
URL: http://livetsombonusmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbart!!<3

2011-05-04 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0