...huvudet mellan knäna...


Jag satt och surfade runt efter tips för hur man kan "behandla" yrsel under graviditeten och hittade både bra och dåliga tips, skönaste punkten var dock nedanstående som jag hittade på http://www.growingpeople.se/

"Om du känner dig svimfärdig - sätt dig med huvudet mellan knäna eller lägg dig med fötterna högre än huvudet"

Min fråga är dock bara, hur får man ner huvudet mellan knäna när man knappt kan böja sig framåt för att magen är i vägen?

Idag har jag förvärkar, foglossning och är allmänt förvirrad. Jag gick från dagis efter att ha lämnat Liten och glömde barnvagnen, som tur var kom jag på det precis innan jag skulle gå på bussen för att åka hemåt så det var bara att vända för att hämta vagnen! Glad är jag att jag en så länge inte glömt något viktgt, som vart jag bor eller liknande....


Kommentarer
Postat av: Janina

Hej!

Jag halkade in på din blogg här om dagen via Familjeliv och måste bara säga hur glad jag blir av att läsa den då det inte är så vanligt att barnen och bonus föräldrarna kommer så bra överens.



Jag bor själv utanför Uppsala med min man och dotter på 6mån, jag tror tom att du och jag gått i samma klass?



All lycka till er och det lilla livet i magen

2011-05-19 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0