En bra dag!



Idag var jag änligen tillbaka på jobbet, visserligen bara för att vara med på ett personalmöte och för att fylla i diverse papper tillsammans med min chef men det var jätte kul att träffa alla fina kollegor igen! Ni är bäst!



Jag fick ett pressentkort på Barnens hus av mina fina kollegor och blev faktiskt lite ställd när jag öppnade och såg hur mycket pengar det var! Galet, tusen, tusen tack alla ni! Det var verkligen en fin pressent!



Min mamma kom förbi på kvällen en stund, med sig hade hon ett par nya plagg till Liten! Hon kommer bli jätte glad på måndag när hon kommer igen och får prova dem! Tak lille mor!



De blommiga blåa leggingsen är mina personliga favoriter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0