70F!



Igår var jag en svän på stan med A & L & passade på att titta in på Triumph för att titta efter ny underkläder. Butiksbiträdet var vädigt hjälpsamt, hon tog mina mått & sa lite glatt "70F!"
Jag visste att brösten blivit större men jag fick ändå en chock när hon sa det, 70F! Det låter som något Dolly Parton skulle kunna ha! Jag testade ett par olika amnings bh:ar, problemet var dock bara att det bara fanns i F som största kupa! Det fanns en enda modell som gick upp till G, så jag hoppas verkligen inte att brösten blir större än så när mjölken rinner till, men det är väl föga troligt...så vart hittar man Bh:ar med STORA kupor och SMÅ omfång? Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0