111 dagar kvar



V.24, tiden flyger iväg! Igår uppskattade barnmorskan Lille frö's vikt till 684g & h*n ska vara omkring 24-30 cm lång, allt såg fint och bra ut. Fortfarande mår jag oförskämt bra, trötthet, ont i ryggen & kramper i vaderna är små krämpor som med viss charm påminner om livet där inne. Jag har börjar få ont i skenbenen, men jag tror att det är vatten som börjar sammlas för det går över om jag ligger med benen i högläge en stund.




Idag ska vi till barnmorskan för första kontrollen sedan inskrivningen, det ska bli kul att se hur mycket magen växt och hur mycket jag gått upp i vikt. Liten ska följa med, hon tycker det är roligt att prata om bebisen & allt som hör till! Vid frukosten idag satt vi & funderade på namn, Liten tyckte att bebisen kunde heta Marie som sin fröken på förskolan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0