105 dagar kvar!



Vecka 25! Bebisen är nu ca: 33cm lång & väger omkring 800g!

Det känns inte som att jag hunnit varit gravid i över 6 månader, tiden går så fort! Bebisen är verkligen en livlig krabat som knölar runt som attans i magen.  Favoriten verkar vara att ligga och tryckte ut sig så vi kan känna hela formen på den, huvud och rumpa! Galet. Jag var väldigt smal när jag blev gravid med mer eller mindre noll underhudsfett så det är säkert därför det går att känna och se både rörelser och formen på bebisen när det trycker ut sig sådär! Ont gör det, så ja försöker putta på h*n så att h*n flyttar på sig en aning!



Min mormor längtar efter bebisen och virkar nu på ett litet täckte, hon ringde här om dagen och sa att hon köpt en blå & en rosa body, hon är för söt min mormor!




Min kusin fick igår en liten flicka! Tusen grattis till er! (Tusen tilykke) Snart blir det fler kusinbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0