Lycklig




Tänk att livet skulle bli så fint, att vi skulle få det så bra tillsammans, det pirrar av lycka i mitt hjärta. Just nu känner jag mig bara så tillfreds med allt, underbara fantastiska barn, underbara fantastiska P!
 Det finns inget jag vill förändra, inget jag skulle göra annorlunda, för med oss finns en mening.

Ikväll har vi tittat på kort, vi har ett stort album som Liten älskar att titta i, jag förundras redan hur mycket vi hunnit med sedan våra liv sammanflätades. På albumets insida står "vi dokumenterar vår historia tillsammans, vårt liv", jag tycker det är fint, för tänk så mycket mer vi kommer att hinna med innan
vår historia får sitt slut... Aldrig vill jag missa en minsta sekund, eller ens ett ögonblick av det fantastiska vi skapat och skapar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0