Hjälpredaren.



En del dagar hjälper Liten mig att plugga. Hon säger att hon också går "i skolan och skriver", vi sitter bredvid varandra och skriver viktiga saker tillsammans♥ Liten brukar berätta vad hon skriver eller ritar, då skriver jag översättningar med "mina bokstäver" så att vi kan minnas tillsammans vad hennes konstverk betyder! Det är så härligt att höra henne berätta om vad hon skapar, ett nytt och väl använt ord är "faktiskt" eller min favort "...mamma umpe, lyssna noga på mig nu..." och så förklarar hon vad sina krussiduller betyder!




Då och då är det "faktiskt" dags för russin - ätar - paus...
Snart är det måndag igen, Liten måndag! De bästa av alla måndagar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0