för att jag älskar dig



Ord inte räcker till, inget kan förklara, beskriva. Pirr & bubbel i magen, av kärlek & lycka, samma känsla nu som då, första gången, jag vill aldrig glömma. Allt underbara vi upplever tillsammans, jag längtar efter famtiden, älskar samtiden. Jag vet, du vet & det är det viktigaste, att vad vi har ska vi aldrig ta för givet. Livet ligger framför oss, men vi får inte glömma dagarna, nuet. Aldrig kunde jag tro att livet kunde vara så underbart, kärlek utan gränser, nu, föralltid. Lyckan att vara med dig!♥





Det händer fantastiska saker i våra liv just nu, aldrig skulle jag byta detta mot något i världen! Idag hämtar vi liten får förskolan, äntligen, som mitt hjärta längtat! familjen blir hel igen, underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0