vecka 30



I 210 dagar har jag burit dig i min kropp lilla skatt, i 30 veckor, i 8:a månader har jag & P fått uppleva det mest fantastiska underverk två människor kan dela med varandra! Det är nu bara 70 dagar, 10 veckor kvar tills du beräknas komma ut till oss! Storasyster pratar så mycket om dig, pussar på dig genom magen, klappar & lyssnar, tänk den dagen när ni får mötas för första gången, magi!♥




Nu är bebisen drygt 39 cm lång. Ökningen i längd saktar snart av, men bebisen kommer att fortsätta lägga på sig vikt ända fram till födseln. Förmodligen väger den ungefär 1,3 kg nu.  Såhär stor är bebisen nu!




Du sparkar och puffar i magen hela dagarna, jag tror bestämt du har det efter din pappa, kanske blir du fotbollspelare som honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0