syskonkärlek



En dag när jag hämtade Liten på dagis ropade hon till barnen "här kommer min mamma umpe och där ligger min lillasyskon!" och pekade på magen. En liten flicka kom fram och tittad skeptiskt på magen och frågade "vad är det där?" "Det ligger en bebis där innne" sa jag, "Liten ska bli storasyster!" "Hm, får jag se?" frågade hon med arrmarna i kors och såg om möjligt än mer skeptiskt ut;)





Liten säger att det är en lillasyster i magen, alla andra som gissar tror att det är en pojke så det ska bli riktigt kul att se vem som har rätt...Liten pratar mycket om bebisen och tycker om att ligga och lyssna och känna på puffar och sparkar. Idag sa hon att bebisen tuggartuggumi och kör bil i magen!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0