semester



Bloggen har liksom vi haft semester. En sista dag tillbringar vi i Aspermont utanför Nice i Frankrike, en sista dag i solen bredvid poolen, med rödbrända kroppar efter allt för mycket sol. Oundvikligt har vi legat och låtit huden mättas av varje soltimme. Vi har varit i Monaco, tittad på lyx yacher stora som hus, med människor med liv långt från våra egna, vandrat runt i gamla stan, ätit musslor & firat svärfars 60 års dag på lyxresturang och åkt taxi upp för de mest krokiga vägar jag någonsin sett. Idag sitter jag och P för oss själva en stund, vi sitter på terassen med ustikt över bergen, byarna, delar av Nice och längst bort medelhavets dimmiga blåa eviga.
Idag var Liten ledsen när vi skulle prata med henne, hon började bara gråta & det sticker med kniv i hjärtat när man är tusentals allt för oändliga mil långt bort från henne. När vi pratade med henne sist sa hon att vi skulle hämta henne, "ni måste hämta mig, ni måste hämta mig här..."
Imorgon är det hemfärd, det blir både skönt och tråkigt att återvända hem till vardagen, men mest av allt ska det bli alldeles underbart att komma hem till Liten!♥

Bebisen i magen har hunnit bli 29 veckor, 29 veckor och 3 dagar för att vara exakt! Den puffar, sträcker på sig och hickar. Dryga 11 veckor kvar, plus/minus 2, vi ser så fram emot att få träffa dig lilla kärleksbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0