Smultronställe



Dagarna hos mormor & morfar passerat allt för fort! Det var mysigt att komma hem som mormor säger, träffa släkt och nya kusinbarn, strosa runt hemma i mormor och morfars trädgård, fylla magen med gigtantiska smultron och njuta av att bara ta det alldeles "roligt"... Mormor skickade med paket hem till Liten, både hårda oc mjuka! Bland annat hade hon hade stickat till både henne och bebisen!





Resan dit gick smidigt, utan problem. Hemresan var dock värre! Jag fastnade i säkerhetskontrollen då jag fått med mig en förlovningspressent som visade sig vara en tårtspade! Den fick givetvis inte gå som handbagade och jag fick veta att jag skulle lämna in den vid en specell disk. Att vara höggravid, stressa runt och försöka hitta rätt med små tidsmarginaler för att sedan upptäcka att gaten jag skulle till låg i helt andra änden av Kastrup slutade med att jag missade min flight. Trött och med galet mycket envisa förvärkar slutade det hela med en ny biljett till en flight hem 4 och ½ timme senare, jag träffade turligt nog ett par otroligt snälla, omtänksamma människor som kunde hjälpa till! Otroligt tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0