Guldkorn



Liten säger så många fina och finurliga saker! Hon pratar och berättar om allt möjligt, fantasin och inlevelsen har inga gränser och jag önskar att jag kunde spara alla hennes konversationer, låsa in dem i ett minnesfack för att aldrig kunna glömma dem!

- Mamma umpe, haar du sminkat dig här? på ögonbrynen?"
- Ah
- Har du målat dom här också? Pekar på ögonfransrna
- Ja, de har jag!
- Ooh va du är fin!

- Jag är mammas umpes sockertopp, pappas nakenfis & mormors (bonus) hönapöna!

- Jag ääälskar er, jätte, jätte, jätte , jätte, jätte, jätte mycket! Och ni älskar mig, och bebisen älskar jag jag jätte mycket också!

- Din mage är stor, min är liten och mina broster är små, samma pappas men dina broster är jäätte stora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0