6 veckor kvar!



Vecka 34! 39 dagar kvar tills du är beräknad att komma ut till oss!

Det är helt otroligt vad fort tiden går! Jag har verkligen turen att ha en riktigt bra graviditet! Ibland har en del dagar känts tyngre än andra när trötthet kombinerat med foglossning och allmän osmidighet blivit extra påtagligt, men i övrigt har jag och mår jag oförskämt bra! Jag har fått många fina komplimanger, att jag "strålar" det är verkligen inte ett uttryck jag själv skulle använda för att beskriva mig med men det är fantastiskt trevligt att höra att andra tycker att man ser bra ut!



Liten - Sch! Hör du?
Jag- Vadå? (ett svagt surrande ljud hörs)
Liten - Det låter?
Jag- Det kanske är grannen som dammsuger?
Liten- Jag tror på det är bebisen! Lyssna! Den pratar med oss! Jag måste pussa på bebisen, lyssna!
(hon lägger kinden mot magen och bebisen puffar)
Liten- Hör du? Jag hörde bebisen!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0