Hemma dag!



Idag är det hemma dag med liten, vi roar oss med att lyssna på bamsesagor, måla med vattenfärg, bygga med duplo och släpa fram nästan alla leksaker hon har! Ni skulle se vår säng, den är invarderad av leksaker! Jag vet inte varför det är så kul att leka där men till och med gunghästen släpades in i sovrummet! 
Liten lagar också all möjlig sorts mat vid sin spis och serverar på tallrikar i hela vardagsrummet. Lek är roligt och spännande, tyvärr det innebär också en hel del städning. Synd att leksakerna inte själva kan plocka ihop sig och hoppa ner i sina lådor, ni vet som jultomtens leksaker i Kalle Anka som alla går ner i säcken själva! Det ni, det skulle vara något det! 

   

Jag funderar på att kidnappa min intet ont vetande P och ta honom med till Ikea senare idag! Vi ska nämligen inhandla lampor, till köket, vardagsrummet och Litens rum. Äntligen, varde ljus!
>AWS23E32WXZZW2SW2SA22QZASA<WWAXDDSZZwAQQ2QAAA1 ( Liten blev visst sugen på att blogga hon med...)

// L & J



Kommentarer
Postat av: Stedan

Hej!



Jag är frilansjournalist och jobbar bland annat med familjesajten Babyvärlden. Denna vecka skriver vi bl.a bonusföräldrar. Vore tacksam om du

kunde ge några tips på vad en blivande bonusförälder kan tänka på

inför den nya familjekonstellationen. Skickar gärna ett par rader till [email protected]. Givetvis nämner vi din blogg också.



Mvh

Stefan Bergmark

2011-01-25 @ 19:29:35
URL: http://www.babyvarlden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0