Kär!



Kan man vara kär i en pryl? Det kan jag i alla fall vara! Tidigare bloggade jag om de rent ut sagt skitsnygga Bugaboo vagnarna på min familjeliv blogg och jag kan inte sluta tycka att de kanske är de snyggaste designade barnvagnarna som finns! Varför har jag då gått och kärat ner mig i en barnvagn när vi inte har ett barn som behöver en sådan vagn? En bra fråga som jag inte har ett bra svar på. När vi letade ny vagn till Liten snubblade jag över Bugaboo vagnarna och tyckte bara att det var så hemskt fina! Bugaboo Cameleon, jag skulle matstrejka en månad för att äga denna SÅ grymt snygga vagn! Om vi en dag får en bebis så bara måste h*n ha detta rolls royce av barnvagnar. Håller ni inte med mig?





Det finns ungefär 100 olika färgkombinationer att välja bland, det är en kombivagn och bara så jäkla snygg.
MUMS!
 Det måste vara ett kvinnligt fenomen att kära ner sig i prylar, jag har tyvärr en fömåga att göra det samma med skor med hög klack!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej vännen!



Jag håller med dig om att det e en jätte fin vagn! Och den e nog så bra när man ska vika ihop den o få med i bilen då den nog inte tar sån plats=). Kram

2011-01-18 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0