Ego boost!




Jag beböver inte träna mig till bättre ett sexliv, en snyggare kropp, bättre kosthållning, ökad mental styrka, förbättrat föräldraskap, ökat tålamod, bättre självkänsla, större  självförtroende, djupare förhållande, en bra jobbform, bättre koncentration eller ett lyckligare liv.
Tack alla diverse livscoacher, inpiratörer, hälsoexperter, livsföreläsare, mentala vägledare, författare, och gurus av alla dess slag, men jag känner mig skapligt nöjd med vad livet format mig till! Fler av oss borde känns oss nöjda med hur vi är istället för att med andras råd och hjälp försöka uppnå en form av personlig perfektion! Njut av livet medan det vara och ta vara på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0