Blomma!




Idag fick jag blommor av P! Liljor närmare bestämt som råkar vara min älsklingsblomma! Jag tycker att de är helt fantastiskt vackra och enligt min åsikt - vilken nämligen skilja sig från andras, gällande denna blomma- själv anser jag doftar väldigt gott! Min bror där emot tycker att de luktar katt kiss, som tur är slipper han bo här och besväras av doften (inte hade jag helle tyckt att det var så angeläget med blommor som luktade kiss, men det gör de inte!). Ni som inte vet hur liljor doftar, ni får helt enkelt skaffa er en egen uppfattning, I love them!

Varför fick jag då blommor? Inte hade jag vart särskilt snäll eller så, inte mer änvanligt vill säga, men vi hade nämligen en liten sak att fira. Man kan fira stora och små saker och får man blommor då och då har man ju ännu en anledning till att fira stort som smått! Jag tror liten inspirerades av att P kom hem med en överasskning för under kvällen kom hon med "pressenter", som hon "byggt själv i sitt rum". Det var höga legostaplar, torn om man så vill! Väldigt fina!





Lija!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar också liljor! Synd bara när de fröar av sig... men det dröjer :) Hoppas allt är bra med dig?! KRAM

2011-01-16 @ 23:01:14
URL: http://bykvinnan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja fröna är något besvärliga speciellt eftersom de färgar av sig! Och allt vi äger är vitt men med diskmedel och skursvamp försvinner det;)

2011-01-18 @ 12:40:15
URL: http://livetsombonusmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0