Vårstädning och ny bil.



Dagen har vi vi ägnat åt att rensa ut källarförrådet och klädkammaren, två vändor till spikgatan blev resultatet. SKÖNT! Det är någon av en befrielse att städa ur och rensa bort, ut med det gamla, in med det nya! Det var Litens gamla möbler, gamla vagn, ting och saker jag haft med mig när jag flyttade ur min lägenhet och en massa annat som vi inte kommit iväg med tidigare. När jag och P flyttade in tillsammans hade han inte hunnit bott mer än ett par månader i lägenheten, tömde vi mer eller mindre den på tidigare innehåll, ersatte en del med möbler från min lägenhet och resten köpte vi nytt gemensamt, återigen, ut med det gamla, in med det nya. Dock hamnde en del av det gama i källarförrådet men nu är det så gott som tömt, så när på ett par vinterdäck. Nya bilen har vi fått hem, tvättat och gjort fin, det känns märkligt att det är en helt annan bil som står parkerad på parkeringsplatsen, jag antar att jag kommer tro att vår bil blivit stulen ett antal gånger innan jag kommer vänja mig vid den nya. Det ska bli kul att se vad Liten säger när vi imorgon hämtar henne från förskolan i en ny bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0