Vår bebis!



Finns det något bättre sätt att vakna på, av att solens tidiga morgon strålar letar sig in genom sovrumsfönstret, känna värmen från mitt hjärta som ligger brevid mig och klappar på magen så att Lille frö börjar röra sig. Allra bästa hade varit om Liten legat där vid oss, pratat med bebisen som hon brukar göra på morgonen, innan hon hoppar ur sängen och säger att vi "måste kläs på oss"...♥

Det är dags att boka tid för 3d/4d ultraljud, vi har planerat att gå till ultraljudskliniken Tittut i Stockholm. Det fladdrar i magen vid tanken på att vi där kommer få se vår bebis ännu tydligare, få ett ansikte på vårt mirakel som jag bär i min kropp. På rutin ultraljudet låg Lille frö och gömde dig, h*n tycker inte om när någon annan än familjen tar på magen, då ligger h*n helt stilla hur mycket än vederbörande petar och puttar. Barnmorskan kämpade med att få de bilder hon behövde på hjärta, hjärna, lårben och bäcken, men den lille låg helt orörlig som en groda hur mycket hon buffade, förutom då h*n då och då vinkade med sina små händer. När vi var klara kände jag hur Lille frö med ens vände sig med en kullerbytta, precis som om h*n var glad att eländet äntligen var över.

http://se.babycenter.com/video/pregnancy/weeks-21-to-27-pregnancy/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0