sommardrömmar i Frankrike



Dagarna vimmlar förbi, månader adderas till varandra och äntligen närmar sig sommaren! Som jag längtat efter sol mot bar hud, varma klippor och svalkande bad i salta hav. Jag tror jag lever för den korta period då livet åter kryper fram från vinterns dvala. Kroppen fylls med energi!
Enligt mig är den svenska sommaren oslagbar, förra sommaren tillbringade vi ute på sommarstugan, något vi säkerligen också i år kommer göra till stor del. Ut till havet, stillheten och lukten av varm skog.

Dock sliter vi oss från sommar idyllen en vecka då vi reser till Frankrike. Det var ett par år sedan jag sist semestrade i Frankrike och  längtan tillbaka växer. P's föräldrar hyr ett hus i Asprement, utanför Nice, där vi kommer vi tillbringa veckan med hans familj och fira svärfars 60 år dag! Platsen kan inte vara mer väl vald att fira en sådan dag, det ska bli underbart att komma iväg!

Villa med pool uthyres på franska rivieran

http://www.blocket.se/helsingborg/Villa_med_pool_uthyres_pa_franska_rivieran_31589341.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0