Påsken i bilder



Vi pysslade en morgon och Litens fantastiska kreationer blev årets påsk kort. Vi satt i solen på ballkongen & Liten skapade med stor koncentration! Några kort stoppade vi ner i påskägg till familjen medan andra stoppades i kuvert och i brevlådan...



Påsken firade vi ute på sommarstugan & Lite gick på påskäggs jakt i skog och mark. Påskharen hade varit så snäll & gömt påskägg till oss alla!



Liten fick många påskägg, så som tur var låg det inte godis i alla, då hade hon kunnat äta godis tills det kom ut ur öronen! Annat smått som låg i äggen var bland annat en väska & ny hårborste!

En morgon sa Liten att hon lagt mitt busskort i sin väska, jag tänkte inte mer över det då busskortet var ogiltigt och hon brukar leka med de gamla busskorten. Så skulle jag handla något vid ett senate tillfälle se men hittade inte mitt bankomatkort, som tur var kom jag ihåg vad hon sagt, och mycket riktigt, där i hennes väskan låg mitt bankomatkort...
 

MIitt hjärta vad jag saknar dig nu!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0