Längtan efter bebis & Liten!



Till mina sista andetag!

Älskade barn, älskade P, älskade bebis, min fina underbara älskade familj!

Tiden går, magen och bebisen växer så som också längtan efter bonusdottern en barnlös vecka! Jag längtar så oerhört efter att Liten ska komma hem igen, kan det inte få bli måndag?




På bilden är vi i vecka. 12, nu har nästan dubbla tiden gått sedan dess, vart tar tiden vägen?
 
Bebisen sparkar så mycket att jag misstänker att det kommer komma ut en liten fotbollspelare, precis som sin pappa! Det är underbart att känna, nu tror jag den lilla börjat få hicka också, för rätt var det är känns det som om det bor en sprattelgubbe som gör morgongymnastik i magen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0