Lång dag & ett Möte!



Idag har jag föreläsningar från 9-16, det är en aning jobbigt att sitta så många timmar med magen, att bänkarna i föreläsningssalarna är inte anpassade för gravida har jag lugnt konstaterat. Stolarna är låga så man sitter så högt med knäna, jag med mina 163 centimeter brukar snarare ha problem med att inte nå upp och är inte särsklilt bortskämd med att sitta för lågt! (Stackars alla långskonkar, de måte sitta som ostbågar!) Det gör iallafalla att magen är i vägen när man lutars sig fram medan man för anteckningar, så jag sitter och skrevar snyggt för att få lite mer rum!
Efter många timmars föreläsningar följer ett möte med en potentiell arbetsplats. Jag bloggade tidigare om att jag blivit omplacerd pga. hot och våld på min arbetsplats (eftersom jag är gravid är det ohållbart att fortsätta arbeta där med den risk det innebär.) och nu har jag möjlighet att arbete den sista tiden fram tills att jag går på havandeskapspenning, på ett annat gruppboende! Så idag ska jag ha ett möte med  gruppchefen där, spännande ska det bli! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.



Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.



Vänliga hälsningar

Madeleine

2011-04-27 @ 11:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0