kärleksbarn!



Tillsammans har vi skapat, den vackraste gåvan som kärlek kan ge, ett kärleksbarn, ett mirakel. I min kropp bär jag livets under, så fantastiskt att det knappt går att förstå! Till sommaren kommer Litens så efterlängtade syskon! Jag har haft turen att få uppleva en graviditet utan vare sig illamående eller andra tråkiga symtom, istället njuter jag av den växande magen, våran bebis!
Det är en livlig liten krabat som gömmer sig därinne! Från v. 11 har jag känt fosterrörelser och sedan
v. 16 har P & Liten känt hur den sparkar och far runt! Det finns inga ord för lyckan vi känner!




Liten längtar efter att få bli storasyster, hon pratar mycket med bebisen i magen, klappar på magen och vill ge bebisen mat "där inne". När vi berättade om bebisen sa hon att hon också hade en bebis i magen. Jag sa att det bara var "stora mammor" som kan få bebisar i magen, då ställde hon sig upp i soffan, sträckte armarna i luften och sa "Jag är stor! Jag har också en bebis i magen, och jag kan hoppa med den" så studsade hon ner från soffan och ville att vi skulle hoppa runt i en ring, hand i hand, med våra bebisar i magarna♥


Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2011-04-04 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0