Från xxs till m



Idag inhandlades nya leggings & ett linne som rymmer stora magen! Jag känner mig som en vägskylt för bulig väg, med undantag att jag har tre bulor istället för två. Magen och brösten behagar att växa i en snabb takt vilket gör att garderoben snabbt blir allt för liten. Från XXS till M, från 75D till 75E på 23 veckor, 
men vad gör det när det är världens underbaraste som ligger där inne i magen och gror? De blev en ny sjal i våriga toner, jag ska bli bättre på färg i år! Det har jag lovat mig själv!

 Dessa sjukt grymt snygga mocka pumpsen från Bianco blev idag äntligen mina! De sålde slut innan jag hann införskaffa mig ett par och skulle först komma in i Juni, men så hade de fått en leverans tidigare och jag slog såklart till direkt, kärlek!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0