Fake it.





Det blev 2 linnen & en cardigan idag! Jag är sugen på att köpa några sommarklänningar till semester veckan i Frankrike, jag ska finula på det ett tag tills att jag hittar någon fin! Jag testade att prova bikinitoppar, OMÖJLIGT. För litet fram eller för stor runt om. Jag ger upp! Det får bli toppless som gäller i sommar om jag inte lyckas hitta något som passar. Någon som har tips på vart man hittarbikini överdelar med stora kupstorlekar ?



Silver shamppoo & brun utan sol!
På måndag har jag tid hos frisöre för avfärgning, toning, slingning & slutligen klippning, om resultatet blir det önskade återstår att se! P blev också sugen på att bli blond, vi har ju matchat varandra &båda varit brunetter men nu har han blivit blond! Skolan tar all min tid så det finns ingen över till att sola & eftersom solarium inte är något alternativ nu så återstår bara brun utan sol att helt ärligt fuska sig till en GRYM bränna!

FAKE IT UNTIL YOU MAKE IT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0