Kärlek

Till P

Du är min bästa vän, min sambo, min pojkvän, min kärlek, min trygghet. Du är världens finaste pappa, du tar hand om oss på allra bästa sätt och finns alltid vi vår sida. Vi delar varje vaken stund. Du gör mig så lycklig & hel, att leva med dig är det finaste som finns. Det finns inga ord som kan beskriva vår kärlek.


..."Baby jeg var solgt lige fra start.
Ku' ik' gå hurtigt nok.
Jeg tog dig ind og lod dig bli',
en del af min familie.
Så uskyldig, du gjorde mig så lyk'lig.
Min engel, ville have givet dig mit efternavn
Min engel, For evigt, Jeg elsker Kun dig
  For stjernerne på himlen, ingen tvivl du var min engel. Og alle folk ku' se du var med mig,jeg var så fucking stolt.
 Min engel, For evigt,
Jeg elsker, Kun dig♥..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0