Studera mera!

Jag skriver PM så att fingrarna blöder, deadline idag, 23.59 på pricken. Efter 5 timmar avslutar jag nu och har lyckats producera 6 sidor textmassa. Hur bedömningen lyder återstår att se. Är hur som helst rätt stolt över att jag lyckats knopa ihop detta omvårdndads PM på ett par timmar, igår hade jag inte ens en tanke på att börja. Jag räknar dessvärre med en del att komplitera, men vad gör det nu är i alla fall inlämmnat!
Jag pratade med en studievägledare om alternativa sätt att studera, ingen av dem föll mig i smaken, så jag fortsätter att kriga på. Studievägledaren upprepade som så många andra att det är "omöjligt" att studera på heltid och arbeta deltid, det fungerar uppenbarligen då jag se senaste 3 & ½ åren gjort precis det. Nu kombineras familjelivet med studier och arbete, och det går det med. Jag fick en välbehövlig dos jävla anamma idag så nu kör vi vidare! Nurse Jennie, here we go!

Idag kom tösen, vilket såklart är supermysigt! Mindre mysigt var att hon lyckades peta in potatsmos ( givetvis hemlagad av min kock till karl!) i mitt öra! Det var en inte fullt så härligt upplevelse, men det är sånt som händer tösen får sitta i knät efter maten utan att ha tvättat händerna...Imorn ser vi fram emot en dunder härlig dag tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0