Kalas!




Idag fyller tösens kompis år och vi har varit på 3 års kalas, Tösen var så glad och sjöng födelsedagsbarnets namn i bilen nästan hela vägen dit! Efter tårtkalaset fick de små gå på skattjakt i trädgården, skatten var en liten godispåse, vilket såklart gjorde succé! ( Det var första gången hon fått en godispåse "av" oss!) Vädret var underbart och stora och små lekte ute resten av eftermiddagen. P och jag hoppade stundmatta med barnen och var helt slut när dagen var över! Tack J, S & T för att ni bjöd på så fint kalas<3




3 små ljus i tårtan!



Tösen plockade själv ett äpple från ett äppelträd i trädgården!



På kalaset träffade vi en liten tjej som var lika gammal som Tösen var när jag träffade henne första gången, hon kändes så liten! Tiden har gått så fort och det har skett så mycket sedan dess. Jag kommer aldrig glömma den dagen eller vilket betydelse det hade för P. Det pirrar i min kropp av lycka, och aldrig tycks jag hitta de orden som är stora nog att beskriva min kärlek för er två!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för fina Pippipusselet:) och för att ni kom!

2010-10-16 @ 14:52:48
URL: http://juliaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0