Suprise, suprise!



P ordnar med små och stora överasskningar då & då vilket är helt underbart!
 Nu hade han hittat på någo nytt igen...Hela vecka har han varit mycket hemlighetsfull. Jag fick veta att jag var bokad lördag kl 14 och sen dess har jag gått & undrat vad det har kunnat vara som han hittat på. Igår släppte av mig på stan med ett kuvert i handen & sa att jag inte fick öppna det utan göra som det stod på kuvertet...




14.30 stod jag där & funderade som bäst när min kompis J plötsligt kom gående med en finurlig min & frågade om jag öppnat kuvertet, där låg en summa pengar & överaskningen var en shopping dag med min bästa vän!

Tack älskling nu har jag en ny garderob till min nya kropp, grymt!♥

 Idag väntar första advents fika med H & F med deras lilla bebis, mysig start på en söndag!


Kommentarer
Postat av: connie

Gud va mysigt de där lät =) Tihi !

2010-11-28 @ 21:37:06
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0