Nu är det vinter...




Idag blev det vinter på riktigt! 

Idag köpte jag vinter accocearer till Liten. En halsduk, ett par röda fodrade vantar som matchar hennes röda overoll från Polarn och Pyret och ett par fodrade tofflor. På förskolan sover barnen ute i sina vagnar under hela året & ett par fodrade tofflor passar perfekt nu när det börjar bli kallt ute! 





Halsduk, Polarn och Pyret



Favoriten - fodrande tofflor, Polarn och Pyret



Fodrande vantar, Didrikson


Jag fick en idé om att sy en fleceoverall till liten. De säljs bara i små storlekar så jag fick för mig att sy en egen. Nu ska jag fundera ut ett bra mönster, tyget ligger redo och väntar.
Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0