Lev idag.




Även om det är förtidigt av en summering av året,
kan jag redan konstatera att jag lärt mig något otroligt viktigt.
Lev idag. Ta inte livet och dagarna för givet.


Året har varit ett av de mest olycksdrabbade jag upplevt, inte alla gånger personligen med det är så många runt omrking mig som fått fruktansvärda besked och råkat ut för svåra olyckor.

Jag är glad att ni alla fortfarande finns här och att vi lever vidare klokare tillsammans.
Till er som fortfarande kämpar önskar jag er all kraft ni behöver.

Ta vara på den tid vi fått, även om den visar sig vara kortare än vi förväntat oss, ta vara på allt vi får uppleva och prioritera dem som betyder mest!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0