Biggest looser



Det finns miljoner bloggar där människor bloggar om sin kamp mot vikten, de tränar och kämpar för att gå ner i vikt. Jag tänker blogga om det motsatta problemet.
 "Vilket problem" tänker ni, men de är minst lika svårt att försöka gå upp vikt som ner!
 Nu har jag äntligen lyckats gå upp ett kilo!
Ett helt kilo! Från 48.2 till 49.2!
Min målvikt är 50 kg, med mina 163 centimetrar känns det som en sund vikt och ett bra mål.




Någon som har bra tips på hur man på ett hälsosamt sätt kan gå upp i vikt?



Kommentarer
Postat av: connie

Hejsan, hur länge har du och sin sambo vart tillsammans? =)



Jag är med en liten person.. ca 1.60 lång och väger ca 50 kg.

Innan jag träffade min sambo för 3 år sedan vägde jag allt från 46 kg till 48.. Men ALDRIG över 48 kg.. Ungefär 6-12 månder efter jag och min sambo blev ihop gick jag upp i vikt. till 52 kg.

Och har leget över 50 sträcket i snart 2 år.



Tips: äta regelbundet, inte för mycket och inte för lite. Vara glad och lycklig.



De är typ de jag har att komma.. Men ville bara veta hur länge ni vart tillsammans, med tanke på att jag gick upp i vikt =)



Lycka till !

2010-11-26 @ 10:48:42
URL: http://connieanderson.blogg.se/
Postat av: AnnaLundin

Ett förslag , ät rätt och börja träna :)

Gymma tex, så går du upp i vikt av att du får muskler.

2010-11-29 @ 09:35:20
URL: http://lundinarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0