Välkommnar alla extra julkilon.



Ställde mig på vågen här om dagen i förhoppning om att jag äntligen skulle nått 50 sträcket! Jag har verkligen ansträngt mig att äta mat och alla typer av extrakalorier ni kan tänka er, till och med börjat med vikt döden nr 1 - att precis innan jag lägger mig. Resultatet?



Jag har gått ner 0.7kg! Hur är detta möjligt?! Jag har lärt mig en sak i allafall och det är, att det är sak samma om man väger sig morgon eller kväll (jag har tidigare hört att det är bäst att väga sig på morgonen). Skillnaden, om det ens är någon, är så minimal att den är obetydelsefull.

Idag ska jag ladda med varmchoklad med massor med härliga kalorier till frukost!
Fortsättning följer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte att 1kg hit eller dit gör någon skillnad på hur du ser ut!!!

2010-12-13 @ 12:09:07
Postat av: Jennie

Hej!



Nej det gör det naturligvi inte, det har du rätt i. Men tanken är att jag försöker gå upp i vikt, vilket har visats sig svårare än jag trodde, därför känns det jobbigt när vågen pekar åt fel håll!

2010-12-13 @ 13:21:12
URL: http://livetsombonusmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0