Eko julklappar!



Som många vet ligger ekologiskt och fairtrade producerade varor oss varmt om hjärtat! Det känns tryggt och bra att handla varor och kläder som är producerade på ett sätt som är gott för miljön och samvetet! Tyvärr är, speciellt kläder, många gånger dyrt att köpa ute i butik, men det är billigare på nätet! Där varierar priserna, men det finns absolut att hitta ekologiska alternativ i samma prisklass som de barnkläder i de vanliga butikskedjorna.

Nu sitter jag på www.gemenskapgron.se och kikar igenom deras barnkläder, faoritmärket är Bamboo Baby! Jag har beställt hem ett par julklappar och kan inte vänta tills att de kommer! Dessvärre kan jag inte lägga upp bilder för det skulle förstöra hela poängen med att ge bort det i julklapp...

Till Liten hittade jag en alldeles underbart klänning som passar perfekt till julafton! En denim klänning med röda detaljer, gjord 100% av ekologisk bambu!



Bilden är hämtad från http://www.gemenskapgron.se/


 För mer information om Bambo Baby eller för att kika på fler fantasiskt söta plagg, besök då Gemenskapgröns hemsida (ovan).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0