Bring me back...


...to civilization!!! PLEASE!

 

Jag har levt utan mobil i exakt 3 dygn och jag kryper snart ur skinnet! Att jag är elakt beroende av mobiltelefoni erkänner jag villigt! (En underbar, underbar uppfinnning, jag förstår inte hur vi levde den tid vi faktiskt inte använde oss av denna brilljanta skapelse!)

Det kliar i mina fingrar och jag har nästintill börjat "hörsel hallucinera" (vad innebördens rätta medicinska term kallas har jag dock ingen aning om) och tror att det ringer då och då.

Jag hoppas att få igång telefonen idag, det finns nämligen någon som jag behöver ringa till. Det kändes som att backa tiden till stenåldern när jag för första gången på evigheter loggade in på msn!( Skulle i och för sig kunna använda mig av skype kom jag på nu...) för att istället "prata där"...

Sist jag var inoggad på msn var när P och jag satt i långa konversationer långt in på nätterna när vi började prata med varandra. Ni vet, där i början när man kan prata och prata i flera timmar utan att vilja eller kuna sluta...Herregud, det är redan över ett år sedan! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha... jag fick just en flashback av det där med msn och sitta och "prata" hela nätterna!! fast 4 år sen för mig (oss)... exakt faktiskt! Lycka till med mobilen!

2010-12-15 @ 10:46:07
URL: http://bykvinnan.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha visst är de underbart sådär i början! Grattis till er! Tack mobilen kom igång på eftermiddagen, helt galet vad skönt! kram!

2010-12-15 @ 19:48:19
URL: http://livetsombonusmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0